אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    באילו מצבים עוסקות חקירות מסחריות?

    משרד אורי סבר – תכלית חקירות אשר ממוקם בתל אביב מעניק את שירותיו המקצועיים בעבור לקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד, חלק משירותי המשרד כולל חקירות מסחריות אשר נועדו לספק את המענה המדויק לצרכים של עסקים שונים. סוג ייחודי זה של חקירות מתבצע על ידי טובי החוקרים של המשרד, זאת על מנת להבטיח לציבור לקוחותינו את התוצאות המדויקות והאמינות ביותר, אשר יוכלו לסייע להם בהתנהלות יעילה וזהירה יותר אל מול גורמים שונים.

    מטרתן העיקרית של חקירות מסחריות היא באיתור וגילויים של גורמים חיצוניים ופנימיים אשר עשויים לפגוע בפעילותה ובהכנסותיה של חברה. בין המקרים השונים אשר עשויים להעלות את הצורך בפתיחת בחקירה מסחרית ניתן למצוא את המצבים הבאים:

    • צורך באיתור סחורה גנובה.
    • בדיקת מהימנות של העובדים.
    • טיפול בגניבות ופריצות לעסקים שונים.
    • עליית חשד למסירת מידע עסקי למתחרים.
    • חקירת רקע למועמדים לתפקידים שונים.
    • שימוש בלתי מורשה במחשבי החברה.

    סוג חקירות זה לרוב יתמקד באחד מהשניים, אדם פרטי או חברה/תאגיד. זאת לאור העובדה כי לעולם לא יהיה ניתן לדעת במאת האחוזים האם ניתן לסמוך על אדם מסוים או חברה אחרת. לכל אחד יש את האינטרסים שלו, ולמרות שניתן להאמין בכוונותיהם הטובות והכנות של בני האדם, עדיף להיזהר ולבדוק את העניין על מנת שלא להיכוות על ידי אנשים לא אמינים.

    טכנולוגיות מתקדמות לאיסוף מידע

    צוות החוקרים המקצועי של משרד אורי סבר – תכלית חקירות מקפיד על עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובדיסקרטיות מלאה. זאת על מנת לספק בעבורכם את כל המידע מהשטח מבלי שאחרים יחדשו במצב. כחלק מעבודתם של החוקרים, הם עושים שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שונים, לרבות מעקבים ושימוש בתוכנות מתוחכמות אשר יחשפו יומני שיחות, תכתובות והעברת מידע. זאת כמובן בהתאמה מלאה לפי מה שהחוק מאפשר, במסגרתו ומבלי להפר את זכויותיהם של אנשים אחרים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בחשיפתה של האמת ברגע שאתם זקוקים לה.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים