אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    בדיקת האזנה תגן על הפרטיות שלכם

    בדיקת האזנה נועדה לסייע במציאתן של האזנות סתר שהותקנו שלא כחוק בביתכם, משרדכם או אפילו ברכב. משרד אורי סבר – תכלית חקירות יעמוד לשירותכם בכל שלב בו אתם חושדים בנוכחותן של האזנות סתר בסביבה שלכם. משרדנו מוביל את עולם החקירות החל משנת 1990 ומקפיד על ביצוע מעקבים וחקירות על כל שלביהן בצורה המקצועית והאמינה ביותר, זאת בהתאמה מלאה לחוק.

    התקנים שונים מאפשרים מעקב אחר אנשים, ציתות למתרחש בתוך הבית או במקום העבודה ואף האזנה למכשירי הטלפון השונים. חשוב להבין כי התקנה של אמצעי האזנה מותרת אך ורק בצו בית משפט וגם זאת רק בתנאים מסוימים, כך שכל פעולה אחרת תהיה עבירה על החוק. אחת הדרכים היעילות ביותר להשבה של הפרטיות שלכם, תהיה ביצוע של בדיקת האזנה על ידי חוקרים מקצועיים ומנוסים.

    מציאתם של מכשירי האזנה בבית כיום אינה פשטה כמו פעם. כיום קיימים מכשירים שונים בעלי משדרים בביתנו ועל כן, על מנת למצוא את המכשיר אשר לא אמור להיות בבית, נזדקק לעזרה מקצועית. גם בשעה שאנו חושדים כי קיימת האזנה לטלפון הנייד שלנו נזדקק לעזרתו של משרד חקירות אשר יסייע באיתור ההאזנה והסרתה על מנת שתוכלו לזכות שוב בפרטיות שלכם. הרי כל החיים שלנו נמצאים באותו מכשיר סלולרי קטן, השיחות וההתכתבויות, תמונות, סרטונים והמחשבות הפרטיות שלנו. תוכנת מעקב על הטלפון תהווה פגיעה משמעותית בפרטיות שלנו ועל כן חייבים לפעול מהר על מנת לזהות אותה ולהסירה.

    שומרים על סודות מקצועיים

    נוכל לשים לב לעובדה כי פעמים רבות חברות וארגונים שונים חוששים מריגול תעשייתי ונוכחותן של האזנות סתר במשרדם. התחרותיות הרבה שבין חברות שונות עשויה להוביל את חלקן לביצוע של פעולות לא חוקיות כמו התקנת אמצעי מעקב והאזנה בחברה אחרת. הדבר אינו חוקי ומשרד אורי סבר – תכלית חקירות ישמח לבוא לעזרתכם, למצוא את ההתקנים הללו, לעקוב אחר מקורם ולהיפתר מהם על מנת שלא יוכלו לגרום לחברתכם לנזקים נוספים.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים