אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    חוקר פרטי מומלץ – כיצד לבחור?

    על מנת לאתר את שירותיו של חוקר פרטי מומלץ אין סיבה לחפש רחוק, משרד אורי סבר – תכלית חקירות ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע במציאת האמת גם ברגעים בהם נדמה והיא תישאר נסתרת לתמיד. משרדנו הוקם בשנת 1990 ומאז צוות החוקרים המקצועי שלנו מסייע בחקירות מסוגים שונים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. זאת תוך יישום הכלים המקצועיים אשר רכש במהלך הכשרתו ולאורך שנות ניסיונו בפעילות בשטח.

    עבודתו של חוקר פרטי מומלץ כוללת איסוף מידע וחשיפה של האמת גם במצבים בהם היא נסתרת מעיניכם. על מנת שתתבצע הבחירה הנכונה בחוקר הפרטי המתאים ביותר לצרכים שלכם, עולה הצורך לוודא את הנקודות הבאות:

    • רישיונות – לא כל אדם יכול להיות חוקר פרטי, על מנת לזכות בתואר נכסף זה יהיה עליכם להשלים בהצלחה לימודים מעמיקים, להתמחות במשרד חקירות מורשה במשך שלוש שנים ורק לאחר מכן לעבור את המבחן של משרד המשפטים בכדי לקבל את הרישיון. מעבר לכך, על מנת להפעיל משרד חקירות, דרושות לפחות חמש שנות פעילות כחוקר פרטי מורשה.
    • תחומי התמחות – וודאו כי משרד החקירות אליו אתם פונים יוכל לספק את השירותים ואת סוגי החקירות אשר דרושות לכם, זאת בין אם מדובר על ניסיון לגלות חוסר נאמנות או לוודא כי אין בביתכם האזנות סתר.
    • עובדים כחוק – עבודתו של חוקר פרטי מומלץ תהיה תמיד במסגרת החוק ומה שהוא מאפשר. הדבר יבטיח כי החוקר לא יעבור על החוק וכי הראיות וההוכחות אשר יאסוף במהלך עבודתו יהיו קבילות בבית המשפט במידה ותחליטו לפנות אליו.

    הגיע הזמן לגלות את האמת

    משרד אורי סבר – תכלית חקירות יעשה את כל שביכולתו על מנת לסייע לכם לגלות את האמת גם בשעה שהיא עשויה להיות קשה. אין סיבה להמשיך לחיות בצללי הספק והחשש. הגיע הזמן לחשוף את התמונה המלאה ולאחר מכן ניתן יהיה לשקול את הצעדים הבאים שלכם, בין אם מדובר על פניה לבית המשפט או ניסיון ללבן את העניינים בארבע עיניים.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים