אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    מעקבים – למה זה טוב ומי מבצע אותם?

    מעקבים מהווים את אחד הכלים החשובים והשימושיים ביותר של משרד אורי סבר – תכלית חקירות. משרדנו מוביל את תחום החקירות והמעקבים עוד משנת 1990 ועד היום העניק את שירותיו לאינספור לקוחות אשר מחפשים אחר האמת גם ברגעים בהם היא נסתרת מהעין. משרדנו מקפיד על העסקתו של צוות החוקרים המיומן והמנוסה מכל, זאת על מנת שיוכל להעניק לכם את השירות האמין והמתקדם ביותר בתחום החקירות. נשמח לעמוד לרשותכם בכל ולסייע באיתור חייבים או מעקב אחד בן או בת זוג אשר חשודים בחוסר נאמנות.

    אין ספק כי מעקבים מהווים חלק חיוני וחשוב בכל הקשור לפעילותם השוטפת של בלשים וחוקרים פרטיים. חשוב להבין כי על אף העובדה כי מעקבים בסרטים נראים כפעילות מרגשת וסוערת, הרי שבמציאות הם דורשים סבלנות רבה, תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ועוד קצת סבלנות. מעקבים לרוב אורכים זמן רב ועל כן דורשים מצוות החוקרים אשר יתמנה לתיק שלכם את הריכוז המקסימלי לכל אורכם.

    על מנת שהמעקב יתבצע בצורה המוצלחת ביותר, משרדנו מוודא כי החוקרים הממונים למשימה זו יהיו אלו אשר עברו מאות ואלפי שעות של מעקב אחר אנשים. כך שהם מכירים את כל השיטות הדרושות על מנת שלא לחשוף את עצמם, בו בזמן שמצליחים לתעד את המתרחש במידה ודבר מה חשוב מתרחש.

    חקירה בהתאמה מלאה לחוק הגנת הפרטיות

    חלק מהמקצועיות של משרד אורי סבר – תכלית חקירות בא לידי ביטוי באופן ביצוע החקירות. זאת בהתאמה מלאה לחוק הגנת הפרטיות. כך שהמעקב והתיעוד לא יתבצעו באזורים שאסור לתעד בהם. משרדנו פועל במסגרת החוקית האפשרית, זאת בכלי להיוותר אמינים ומכבדים ולספק בעבורכם את הראיות וההוכחות המדויקות אשר יוכלו לשמש אתכם בבית המשפט במידה ותבחרו לפנות אליו. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל בקשה, שאלה או בירור מידע.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים