אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    חקירות כלכליות – עוקבים אחר הכסף

    משרד אורי סבר – תכלית חקירות פועל משנת 1990 ומספק את שירותיו בתחומים רבים, זאת לרבות חקירות כלכליות. הכסף מסובב את העולם, את זה כבר כולנו יודעים, אך מה עושים בשעה שאנו חושדים כי הרחש דבר מה שאינו תקין אשר קשור לפיננסים שלכם? משרדנו יעמוד לשירותכם בכל שלב לאורך החקירה ויעדכן אתכם באופן שוטף אודות עדכונים במהלכת והתפתחויות חשובות. צוות החוקרים המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בכל ויקדיש את כל מאמציו כל מנת להגיע אל האמת אותה אתם מבקשים.

    אנו עמלים קשה ימים ולילות על מנת להשיג כספים ונכסים אשר ישפרו וישדרגו את חיינו, אך דווקא כשאין אנו מצפים לכך, נוכלים עשויים לנסות ולהעלים את מה שעבדנו קשה על מנת להשיגו. מצבים שכאלו יהיו אלו אשר יעלו את הצורך שבפתיחת חקירות כלכליות.

    • חייבים לכם כסף? – בשעה אתם מנסים לתפוס את האדם החייב לכם כסף אך לא מצליחים, ניתן יהיה לפנות אל חוקר פרטי אשר יאתר את החייב ויברר האם הוא בעל יכולת לשלם את חובו ומה היקף שאר החובות שלו לנושים שונים. זאת בנוסף לאיתור נכסים, רכוש ומקורות הכנסה של בעלי חוב על מנת שתהיו מסוגלים לגבות את מה שמגיע לכם.
    • לפי גירושין – פעמים רבות תהליך הגירושין עלול להיות קשה ומורכב, זאת עוד יותר בשעה שעולה החשד כי אחד הצדדים הסתיר או ניסה להבריח רכוש, חשבונות בנק, פוליסות שונות ועוד, זאת על מנת לנסות ולא לחשוף את הרכוש בדיוני הגירושין.
    • רגע לפני מתן אשראי – על מנת לוודא כי הצד השני יוכל לעמוד בהתחייבויות האשראי שלקח על עצמו, ניתן יהיה להזמין חקירה כלכלית אשר תעמוד על מצבו הפיננסי של מבקש האשראי, בין אם מדובר על אדם פרטי או חברה.

    מידע ברור, אמין ומדויק

    שירותיו של משרד אורי סבר – תכלית חקירות כוללים את איסוף המידע בדרכים המקצועיות והאמינות ביותר, זאת על מנת לספק בעבורכם את כל הפרטים וההוכחות הדרושות אשר יהיו קבילות בבית המשפט במידה ותבחרו לפנות אליו. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים