אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    מתי נזדקק לשירותיו של חוקר פרטי במרכז?

    במידה ואתם מחפשים אחר שירותיו של חוקר פרטי במרכז, הרי שהגעתם למקום הנכון. משרד אורי סבר – תכלית חקירות פועל משנת 1990 ומספק שירותי חקירות למגוון רחב של לקוחות הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי. משרדנו מעניק מגוון רחב של שירותים זאת לרבות, חקירות כלכליות, פרטיות, מעקבים, גילוי האזנות סתר ועוד. צוות החוקרים המקצועי של המשרד מתמחה במציאת הפתרונות היצירתיים גם במצבים מורכבים, זאת לרבות חקירות פליליות בהן עולה הצורך באיסוף ראיות והוכחות אשר יהיו קבילות בבית המשפט.

    קיימות סיבות רבות ומגוונות לפניה אל חוקר פרטי במרכז, כאשר המשותף שבהן הוא הרצון לחשוף את האמת על מנת להיות מסוגלים לראות את התמונה המלאה בצורה המפוכחת ביותר. את מטרה זו ניתן יהיה להשיג הודות לניסיונו והכשרתו המקצועית של החוקר הפרטי. את עזרתו המנוסה והמקצועית יהיה עלינו לחפש במצבים הבאים:

    • חשש לחוסר נאמנות – בשעה שאנו מרגישים כי אין בן או בת הזוג נאמנים לנו, חוזרים מאוחר מהעבודה ומפגינים התנהגות מחשידה שונה מהרגיל, כדי לתת מנוח לחשד ולפנות אל האדם אשר יגלה בעבורנו את האמת אודות החצי השני שלנו.
    • אדם שנעלם עם הכסף – במידה ואתם מחפשים אחר אדם אשר חייב לכם כספים, ניתן יהיה להיעזר בשירותיו של החוקר הפרטי על מנת לאתר את החייב ולוודא כי הוא אכן ישלם את הסכום שהצטבר.
    • חשד לגניבה מהמעסיק – חושדים כי אחד העובדים שלכם מועל באמונכם וגונב מהעסק? בכדי לחשוף את האמת, חוקר פרטי במרכז ינקוט בכל הצעדים הדרושים על מנת לאשש או להפריך את החשד.

    חקירות ברישיון

    אחד הגורמים החשובים ביותר לבדיקה בשעה שאתם מחפשים משרד חקירות יהיה ווידוא כי המשרד וצוות החוקרים פועלים המסגרת רישיון של משרד המשפטים. בלעדיו, תוצאותיה של כל חקירה לא יהיו קבילות בבית המשפט ולא יהוו את ההוכחות להן תהיו זקוקים. ביצוע חקירות ומעקבים חייבים להתבצע על פי חוק ואילו ללא הרישיון, הדבר למעשה מהווה עבירה.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים