אורי סבר- תכלית חקירות

לקביעת פגישת ייעוץ - השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    חקירות כלכליות

    כספים מהווים את התמריץ שלנו ללכת לעבודה, ללמוד, להתפתח ולהצליח. הם נחוצים לצורך רכישת שירותים שונים, החל משופינג וכלה בטיול מפנק לחו"ל. יחד עם זאת, הם עשויים לעתים קרובות להוות כמכשול ולהסב נזק. חקירות כלכליות נועדו לסייע במצב שכזה לצורך מזעור נזקים, מניעת וצמצום סכנות ומתן פתרונות במצבים מורכבים. משרד אורי סבר – תכלית חקירות הוא משרד חקירות פרטי המתמחה בחקירות כלכליות ויקדיש את מלוא זמנו ומאמציו בכדי להגיע לשורש האמת.

    כל מה שעליכם לדעת על חקירות כלכליות

    חקירות כלכליות הן חקירות הכוללות מחקר פיננסי והן מתבצעות הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. הנה מספר דוגמאות נפוצות –

    • איתור נכסים – במקרה שבו בני הזוג חוששים כי בן זוגם מסתיר מפניהם נכסים או יכולת כלכלית, משרד החקירות יבצע מעקב וחקירה מתמשכת בכדי להגיע לאמת. חקירה זו מתבצעת גם לצורך הוכחת היכולת לשלם מזונות, במקרה שבו הצד מסרב לעשות זאת בתואנה שאינו מסוגל לעשות זאת.
    • איתור כספי חייבים – במקרה שבו ישנו אדם החייב חוב כלכלי לאדם אחר, הן אם מדובר בחבר או הן אם מדובר בפרט עסקי, בדיקת האיתור תבצע חקירות שטח בכדי לגלות על כלל מקורות ההכנסה של החייב – נדל"ן, פנסיות, קרנות השתלמות, פוליסות ביטוח ועוד.
    • בדיקת שותף פוטנציאלי – החלטתם להגשים את החזון העסקי שלכם הלכה למעשה ולצורך כך החלטתם לשלב ידיים יחד עם שותף עסקי? רגע לפני שאתם מאחדים כוחות וחותמים יחדיו על החוזה, בדיקה זו תאפשר לכם לקבל רקע כלכלי על השותף כדי שתדעו לאן אתם נכנסים או תדעו מאין הצלחתם לברוח. בנוסף, בדיקה זו עשויה לגלות לכם גם על שותפכם הפוטנציאלי לחיים, רגע לפני שתיכנסו יחדיו לחופה ותאחדו חשבונות בנק.

    דגשים נוספים על חקירות כלכליות

    כדי שהממצאים ייחשבו כמהימנים וקבילים בבית המשפט כראיות, עליכם להיעזר בשירותיהם של חוקרים מקצועיים ומנוסים בלבד. אלו ישמרו על תקינותם של הממצאים ויימנעו מביצוע טעויות שעשויות להכשיל את המשימה. כך למשל, על החקירה להתבצע אך ורק בדרכים חוקיות. ולכן, על העבודה להיעשות באופן המקצועי והמושכל ביותר. אל תתפשרו על פחות מהמצוין במקרה זה.

    logo-form

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם


      מידע נוסף בנושא

      חקירה כלכלית – איזה נתונים תוכלו לגלות בעזרתה?

      החשד שאחד העובדים גונב כסף מהעסק שאתם מנהלים לא מרפה מכם? אם כך, יכול להיות שעכשיו זה הזמן המתאים להזמין חקירה כלכלית. אומנם זה נכון שאף בעל עסק לא מאחל את זה לעצמו, אך לא תמיד אנחנו יכולים לשלוט בכל מה שקורה לנו בחיים. בהתאם, עלינו להגיב כדי להבין היכן אנחנו נמצאים. זקוקים לעזרה? משרד אורי סבר – תכלית חקירות זו הכתובת הנכונה ואתם מוזמנים להתקשר עוד היום להזמנת חקירה פרטית, כלכלית או אישית.

      כשמדברים על חקירה כלכלית, הכוונה היא לחקירה שיכולה להיות מקיפה יותר או פחות – וזאת בהתאם לדרישות של הלקוח וליכולות של החוקר. במסגרת חקירה כזאת, ניתן לגלות פרטים שונים, כמו לדוגמא:

      • מצבו הכלכלי האמתי של הנחקר.
      • גניבות, מעילות או חוסר אמון מבחינה כלכלית בעבר.
      • חוסר כלכלי במקום העבודה שניתן לקשר ישירות אל הנחקר.

      לא אחת קורה שאנשים לא רק מועלים באמון של בעל העסק וגונבים ממנו, אלא גם מעבירים את הכסף לחשבונות שונים בחו"ל. זאת, כדי שיהיה קשה יותר לאתר אותו. לכן חשוב לפנות אל חוקר פרטי מוביל ומקצועי כשרוצים לבצע חקירות כלכליות, שכן חוקרים מקצועיים יוכלו לחשוף גם חשבונות בנק רחוקים.

      משרד חקירות כלכליות מוביל באזור מרכז הארץ

      מחפשים חוקר פרטי מקצועי ומוביל באזור מרכז הארץ? רוצים שהוא יבצע עבורכם חקירה בתחום הכלכלי? או שאולי אתם זקוקים לחקירה פרטית ואישית? משרד אורי סבר – תכלית חקירות זו הכתובת הנכונה. המשרד קיים משנת 1990 ומאז ועד היום טיפל באינספור מקרי חקירה שונים. הוא ממוקם בתל אביב אך משרד אורי סבר – תכלית חקירות נותן שירות ללקוחותיו בפריסה ארצית, כך שגם אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום. בין אם אתם יודעים בוודאות שתרצו לפתוח בחקירה ובין אם אתם עדיין מתלבטים לגבי העניין, ניתן לפנות לצורך קביעת פגישה ראשונית.

      חקירה כלכלית

      מה תעשו במקרה שתגלו כי שורר חוסר סדר בעניינים כלכליים במשרד, במפעל או בעסק שלכם? חקירה כלכלית תיעשה במקרים שבהם ישנו חשד כלשהו לגנבה, העלמת כספים או כל בדבר אחר שעלול להעיב על האמינות שאמורה להתקיים בין שותפים או עובדים במקום העבודה. לעיתים, הפיתוי הוא גדול ואנשים שאנו מפקידים בידיהם את ניהול הכספים שלנו עלולים למעוד ולבצע מעילה באמון כלפינו. כל עוד אין בידינו הוכחות לכך לא נוכל לנקוט צעדים של ממש על מנת להתעמת עם העובד. אורי סבר – תכלית חקירות הינו בעל משרד חקירות פרטי ותיק ובעל משאבים, כך שיכול לעזור לכם לאשש או להפריך את החששות האלו.

      מי מזמין חקירה כלכלית

      חברות רבות נוקטות בשיטות שונות על מנת להופיע ולהיעלם תוך שהן מבצעות עבירות ותרגילי עוקץ שונים. חקירה כלכלית תוכל לעלות על עקבותיהם של האנשים שמנהלים את החברות הללו ולהביא את כל ההוכחות הדרושות על מנת ליצר תיק חזק שיעמוד מול כל רשות. שותפויות עסקיות עשויות להפוך למלכודת. ישנם נוכלים רבים אשר מנצלים את התמימות של אנשים ועשויים לסבך אותם ולהשית עליהם חובות וחשבונות שלא שייכים להם.

      נוסף על כך, החוקר יכול לסייע לכם לבחון את השותף החדש שלכם. שותף זה עשוי להיות האדם הכי מקסים ומתחשב בעולם, אך כל ההתנהגות הזו יכולה להיות בסך הכול מסכה שמסתירה כוונות זדון. על כן מומלץ בבואכם ליצור קשר עסקי עם שותף לא מוכר, לבצע חקירה אודותיו ולהבין מי הוא ומה המניעים שלו.

      חקירה כלכלית – סודות ופטנטים

      חברות רבות מחזיקות בסודות מסחריים שמוחזקים בתוך כספת וידועים רק למתי מעט מאנשי החברה. גניבת סודות הינה עבירה חמורה שעשויה להסב נזק רב לכל חברה באשר היא. אם קיים חשד לדליפת מידע או העברת חומר מסווג לגורמים לא רצויים, כדאי לפנות אל גורם מקצועי שידע לאתר את מקור הדליפה ולהביא הוכחות חותכות.

      במקומות עבודה רבים, נוהגים לבצע בדיקות פוליגרף לעובדים על מנת לוודא שהם לא חוטאים בגניבה או כל סוג אחר של עבירה כלפי המעסיק. זוהי שיטה ידועה ומקובלת אך עובד רשאי לסרב לעבור אותה. זוהי אמנם פעולה מחשידה אך אין בה הוכחה לדבר. על כן הפניה למשרד חקירות היא בסופו שלדבר הדרך הנכונה לפעולה.

      כיצד בוחרים משרד פרטי לביצוע חקירות כלכליות?

      מתוך מגוון רחב של חקירות, אין ספק שכאשר מדברים על חקירות כלכליות מדברים על אתגר לא פשוט. לא תמיד לאנשים יש רק חשבון בנק בישראל, מה שאומר שלעיתים במסגרת חקירות בתחום הכלכלי יהיה צורך לפעול גם בחו"ל. לכן, אם אתם זקוקים לשירות כמו ביצוע של חקירה כלכלית, כדאי שתבדקו היטב בידי מי אתם מפקידים את המשימה הזאת. משרד אורי סבר – תכלית חקירות זו כתובת טובה לביצוע חקירות מכל הסוגים, כולל בתחום הכלכלי, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקביעת פגישה?

      האמת היא שאם תעשו חיפוש מהיר אתם תראו שישנן חברות רבות שמבצעות חקירות כלכליות, וזה נכון בין אם מדובר על חקירה פרטית ובין אם מדובר על חקירה עסקית. לכן עולה השאלה: כיצד בכל זאת נדע לאיזה משרד לפנות? הרי ברור שלא כל חוקר פרטי יוכל לבצע עבורכם בדיוק את אותו עבודה באותה רמה. בהתאם, כאשר אתם מחפשים חוקר פרטי כדאי יהיה לבדוק:

      • האם מדובר על משרד שקיים מזה שנים רבות?
      • האם מדובר על משרד חקירות בעל שם ומוניטין?
      • האם המשרד פעיל 24/7 והאם תמיד תקבלו בו סיוע?

      אין זה משנה עד כמה החקירה עצמה מורכבת, כי מה שבטוח זה שאם תפנו אל משרד חקירות שעובדים בו אנשי מקצוע מנוסים, תמיד תוכלו לקבל מענה לכל בקשה או שאלה.

      משרד חקירות כלכליות שמביא תוצאות

      אתם מתמודדים עם אותה חקירה בתחום הכלכלי כבר לא מעט זמן? פניתם בעבר לחוקרים אחרים אך הם הגיעו למבוי סתום? אם כך, עכשיו זה הזמן ליצור קשר ולקבוע פגישה עם נציג של משרד אורי סבר – תכלית חקירות. המשרד אומנם ממוקם בלב תל אביב, אך הוא נותן שירות לכל הלקוחות בכל רחבי הארץ. לכן, אין זה משנה היכן אתם נמצאים כי בכל מקרה המומחים של משרד אורי סבר – תכלית חקירות זמינים עבורכם תמיד. המשרד מבצע שיתופי פעולה חשובים ופורים ביותר עם חוקרי מכס, משפטנים, רואי חשבון ועוד אנשי מקצוע מובילים ורציניים, כך שכאן תוכלו לדעת שהחקירה שלכם בידיים מקצועיות.

      חוקר כלכלי

      בכל פעם שאתם רוצים לקבל מידע מהימן ומדויק אודות המתחרים או השותפים הפוטנציאליים שלכם, או אפילו לנהל מעקב אחר חייבים, חוקר כלכלי יוכל לסייע לכם ולעזור לכם למצוא את כל המידע שאתם רק צריכים אחר האנשים הרלוונטיים. בעזרתו של החוקר תוכלו לנהל את העסק שלכם מבלי שתצטרכו לבזבז את הזמן שלכם במעקב אחר אנשים, אלא פשוט תתנו למקצוענים לעשות את זה עבורכם. משרד אורי סבר – תכלית חקירות, יסייע לכם בכל הנדרש בתחום.

      למה כדאי לפנות אל חוקר כלכלי?

      יש לא מעט מקרים שבהם חברות ועסקים נאלצים להתמודד עם חייבים שנעלמו להם או שהם פשוט רוצים לדלות מידע חשוב ולנהל מעקב אחר מתחרים. במקרים כזה רצוי שלא לנסות את הדברים באופן עצמאי, אלא להיות מדויקים יותר עם ההתנהלות ולתת לאנשי מקצוע לעשות את כל המעקב עבורכם. בדרך הזו תוכלו לדעת שהכול יוכל להתבצע על הצד הטוב ביותר ולא יהיו לכם סימני שאלה מיותרים בסופו של דבר.

      • מעקב מדויק אחר חייבים
      • בדיקת שותפים פוטנציאליים
      • מחקר על המתחרים

      אל תתנו לעסק שלכם להישאר מאחור מבלי שיש לכם מידע חיוני שיוכל לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות. אנו יכולים לומר לכם ללא כל היסוס שאם אתם רוצים לשים את העסק שלכם בקדמת הבמה, אז יהיה כדאי לכם לבצע כל צעד בחוכמה ולפעול כדי לדלות את כל המידע שאתם רק צריכים על מנת לקבל החלטות שיוכלו להשתלם לכם בכל המובנים.

      תנו למקצוענים בתחום חקירות כלכליות לסייע לכם

      יהיה כדאי לכם לפעול בצורה מחושבת כאשר אתם רוצים לקבל מידע שיכול להתברר כחיוני עבורכם מבחינה כלכלית ולהיעזר בשירותיו של חוקר רציני שיוכל לסייע לכם בעת הצורך. בדיוק בשל זאת אנו ממליצים לכם לפנות כבר בזמן הקרוב אל משרד אורי סבר – תכלית חקירות. משרד החקירות הזה פועל משנת 1990 ונחשב למשרד פרטי עם רישיון שמציעה שירותי חקירה ומעקב ומגוונים. אם אתם רוצים להשאיר את העבודה הזו למקצוענים ולדעת שהם יוכלו לעשות את העבודה כמו שצריך עבורכם, פשוט פנו כבר בזמן הקרוב אל המשרד בחיוג טלפוני מהיר או השאיר את פרטיכם באתר.

      חוקר פרטי כלכלי

      רוצים לקבל מודיעין עסקי על מתחרים ושותפים פוטנציאליים? הדרך היעילה והמהירה ביותר עבורכם לקבל את כל המידע שאתם רק צריכים במקרה כזה היא להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי כלכלי. זה יחסוך לכם את כל החוסר ודאות ויעניק לכם את התמונה המלאה בכל הנוגע למתחרים או השותפים שאתם שוקלים לעבוד איתם, כך שלא תצטרכו לעשות דברים מבלי להיות בטוחים לגביהם. אורי סבר – תכלית חקירות, יסיע לכם בנושא זה.

      איך חוקר פרטי כלכלי יכול לעזור לכם?

      בעזרת שיתופי הפעולה של החוקר הפרטי והשימוש באמצעים מתקדמים, חוקר פרטי כלכלי יוכל לדלות את כל המידע החשוב אודות השותפים או המתחרים שלכם. כך אתם תוכלו לעשות צעדים עסקיים נבונים ולדעת שאתם שמים את עצמכם בסיטואציה הטובה ביותר בסופו של דבר.

      • תכירו את המתחרים לעומק
      • תקבלו החלטות כלכליות נבונות
      • תקבלו מידע שיוכל לעזור לכם

      הדרך שבה אתם הולכים לנהל את העסק שלכם יכולה להשפיע במידה ניכרת על כל מה שתבחרו לעשות. כך שאם אתם לא רוצים לקבל החלטות שגויות שתתחרטו עליהן בסופו של דבר, יהיה כדאי לכם לעשות את הצעד הנדרש ולבחור אך ורק בשירותיו של חוקר פרטי כלכלי מנוסה שיוכל לעזור לכם עם הסיטואציה שבה אתם נמצאים כבר בזמן הקרוב. רק כך תוכלו לוודא שאתם מנהלים את העסק שלכם בצורה מושכלת ולא מקבלים החלטות שלא תהיו שלמים איתן בסופו של דבר.

      אל תוותרו על בחירת משרד חקירות כלכליות מוביל

      משרד אורי סבר – תכלית חקירות יוכל להעניק לכם את המענה הדרוש והמקיף ביותר על מנת להתמודד עם המצב שבו אתם נמצאים. כך שאתם לא צריכים להתלבט יותר, אלא רק לבחור במשרד מקצועי שיוכל להציע לכם את שירותיו ולהיות מרוצים מכל האפשרויות שיש לכם. כדי להבין טוב יותר איך תתבצע החקירה ומה ניתן לעשות בהתחשב במקרה שלכם, אתם יכולים כמובן לפנות אל הצוות של משרד אורי סבר ולשמוע מהם ישירות על כל מה שאפשר לעשות. אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם באתר האינטרנט או פשוט ליצור קשר טלפוני כבר בזמן הקרוב וישמחו לעזור לכם בכל העת.

      אולי יעניין אתכם

      ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים